pondelok 24. marca 2014

SILA KREHKOSTI

Už ako malá som rada objavovala čaro v drobnostiach a skúmala som, ako čo funguje. Najradšej som mala také tie malé mechanické predmety, ako zotrvačník, hracia skrinka, skákacie plechové zvieratká na kľúčik, ... Vedela som hodiny stráviť naťahovaním a počúvaním, ako to tam rapká, hrá, ako medzi sebou fungujú všetky pružinky a ozubené kolieska ... Skátka ma to úžasne upokojovalo. A zistila som, že mi tá záľuba a nenaplnená potreba zostala aj do dospelosti. A tiež, že som minimalistka a potrebujem sa prplať s krehkými drobnosťami.
Tak som postupne došla k tomu, že aj vaječné škrupiny dávajú priestor pre fantáziu. Začala som skúšať, čo dokážem z takej vaječnej škrupinky vytvoriť. Hoci mám mometálne málo času na tvorenie, myslím si, že to, čo môžete u mňa vidieť, je len začiatok experimentovania :)  Verím totiž, že budem ešte dlho žiť a skúmať silu jednoduchosti a krehkosti.

Vaša SUE :)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára