pondelok 6. januára 2014

MILÁ DROBNOSŤ PRE MILOVNÍČKY A MILOVNÍKOV KNÍH

Jedného dňa, keď som tak držala v ruke niekoľkú z mojich obľúbených kníh, ma napadlo, že by sa mi do nich hodila aj milá záložka, ktorá mi bude robiť nemú, ale milú spoločnosť. Ja som presne ten typ, ktorý má rozčítaných niekoľko kníh naraz a v každej miestonosti :)  To podľa nálady. V obývačke filozofické a psychologické, na toalete rôzne odborné, v spálni tzv. oddychové alebo uspávacie. Občas ich aj popresúvam a niekedy sa snažím okrem iného posilovať aj svoju pamäť tak, že si snažím zapamätať, ktorú som na ktorej strane prestala čítať. Pri tých uspávacích mi to ani neprekáža, lebo niekedy čítam aj zaspávam zároveň. Takže v pohode sa vrátim na druhý večer aj o dve strany naspäť :) Takto mi jedna kniha vystačí aj na pol roka ... 
Tiež som typ, ktorý nedokáže sedieť so založenými rukami a čas strávený nič nerobením považujem za stratený v hlbokom nenávratne. Preto často tvorím, len tak, pre radosť a aby som prípadne mala čo rozdávať v prípade sviatkov mojich známych, kamarátov a priateľov - platí aj v ženskom rode :)  Však kde by som inak skladovala všetky pakšametle?! Aj tak ich už mám toľko, že častokrát neviem, kde čo mám (k tomu inokedy). Výhodou je, že občas objavím aj niečo, na čo som už dávno zabudla a teším sa ako malé dieťa :)  
... no a tak som prišla na takú habaďúru a vymyslela som si šité záložky - nemé dievčatá s mihalnicovými očami a večným úsmevom, pamätajúce si stránku, kde som práve nad knihou napríklad zaspala, alebo som ju z nejakého dôvodu zatvorila a nechala čakať v inej miestnosti, až ju opäť niekedy otvorím. Tieto dievky sú fakt vďačné, lebo znesú aj 40°C v práčke, neprotestujú a navyše sa stále proste len tak usmievajú ...
Zoznámte sa, prijmú meno podľa vášho cteného vkusu a nálady :)

Vaša Sue

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára